Aku yang benar - benar mencintai kamu...

1:04 PM / Posted by Matt Fauzy /

1- Aku yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa aku mencintai kamu. Aku juga tidak mengharap cinta ku di balas. Yang Aku tahu di hati dan mata ku hanya ada kamu satu-satunya.

2- Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, Aku tidak peduli! Bagi aku yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya walaupun aku terluka pada mula nya.

3- Aku yang mencintai kamu selalu menerima keadaan fizikal kamu seadanya, di hati dan mata ku kamu selalu yang terbaik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah, pipi kamu sudah tembam, atau kulit kamu sudah gelap.

4 -Aku yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, aku ingin tahu kegiatan kamu bukan bererti aku mengawal mu tetapi aku sentiasa risau kan kamu.

5- Aku yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti morning, have a nice day, good nite, sweet dream, take care, dan lain-lain lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS ku, kerana dengan kiriman SMS itu lah Aku menyatakan cinta ku, menyatakan dalam cara yang berbeza, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.

6- Jika kamu menyambut hari lahir, ulang tahun atau apa – apa saja majlis dan kamu tidak mengundang ku ke majlis yang kamu adakan atau aku tidak dapat dating kerana kesibukan kerja ku, setidak-tidaknya aku akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.

7 -Aku yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kenangan yang Aku lalui bersama kamu, bahkan mungkin kenangan yang kamu sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuk ku. Dan saat itu, mata ku pasti bercahaya, kerana saat bersamamu itu tidak sering berulang lagi.

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment