Last Weekend yg boring

9:23 AM / Posted by Matt Fauzy /

tiap kali weekend mesti boring,xtau kenape maybe sebab aku single kot takde nak ajak someone yg special kuar dating..tp tak jugak aku ni bukan jenis suke merayap baik duk umah je lepak2 ngan Irfan & Hafiq..arrgghhh boring nye bile weekend kena keje rase mcm bangla lak..padan muke kat aku gak sape suruh keje kat situ dlu keje normal hour gatal nak tukar..padan muke kat aku..pagi ahad tu kena la bergegas g cyberjaya, kuar dari umah kul 7 pg , MR2 tak plak jem mmg best jalan gni kalu ari biase bapak nye jem sempat gak la aku wat dosa maki ngan mencarut sana sni..time drive rase perut lapar lak xsempat nak breakfast kat umah td, so singgah la kat McD drive thru order Fillet Fish fevert aku time skola dlu..drive my loving persona sambil makan di pagi minggu mmg best pastu jalan clear je ape lgaku guna kesempatan yg terhidang utk test persona aku, pecut sampai 150km/j.. sampai opis kul 7.52 am kira awal la bg aku selalunye aku mesti sampai kul 8.15..sampai je opis trus bukak email, sume email tak best..check plak helpdesk mane la tau ade ticket assign kat aku tp xde gak tambah la kebosanan..so satu ari tu aku duk saje je kat opis, dr pagi sampai tghari aku layan movie dragon ball (xbest pun citer ni) pastu skype ngan YM ngan kawan2..pas lunch aku g la check sume server make sure sume server takde lampu orange kelip2..mmg boring job nie just monitor je..abis je monitor sume server aku tido jap sambil dgr lagu season in the sun ngan lucky..

Labels: ,

0 comments:

Post a Comment