Tentang diri saya...

12:53 AM / Posted by Matt Fauzy /




saya adalah saya…saya suka kan kebebasan yang nyata…saya tidak suka dikawal…saya tidak suka keadaan huru-hara..saya suka akan ketenangan mcm laut…happy go lucky..jiwa tenteram…tidak tertekan…saya tidak suka menunjukkan pada orang lain yang saya juga dalam keadaan sedih,keciwa,tension….itu lah saya…sikap saya yang patut orang lain tahu…saya tak suke kalu janji tak terpati, xsuke ditipu, menipu ngan tipu-tipu..…dulu saya pernah tipu orang…dan akibatnya..saya yang kena…itu semua pengajaran untuk saya…untuk mengajar saya tentang erti hidup…dengan lebih matang…dan untuk masa depan saya yang akan datang….lagi satu pasal saya dah chubby skit saya nak kembali masa zaman sy slim dlu baru la saya hensem :)




2 comments:

Comment by rosebud on Friday, April 24, 2009 7:24:00 PM

kom00 suke budak2 ea,,,bgus2 da bley jadi bapak ne.ahakz

Comment by Unknown on Monday, July 20, 2009 4:14:00 PM

menipu..ditipu n tertipoo..

Post a Comment